Αίσχος είναι η μόνη λέξη που μπορεί να περιγράψει τι γίνεται στην κυβέρνηση

Δεν έχω καταλάβει πως ορισμένοι άνθρωποι έχουν τόσες ικανότητες ώστε να αλλάζουν πόστα και υπουργεία τόσο εύκολα…νιώθω ηλίθιος, βλάκας, κενός…ολοι αυτοί να έχουν αυτά τα προσόντα και αυτές τις ικανότητες και εμείς τίποτα??? Μα πως είναι δυνατόν?

Δείτε το Φ.Ε.Κ και θα καταλάβετε…και αν μπορείτε εξηγήστε το και σε εμένα και πείτε μου αν νιώθετε το ίδιο με εμένα!ΦΕΚ

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Αίσχος είναι η μόνη λέξη που μπορεί να περιγράψει τι γίνεται στην κυβέρνηση

  1. Ο/Η arxisintaktis λέει:

    Είσαι «δικός» μας; Έδωσες εξετάσεις και δεν κατάφερες να κολυμπήσεις στον ιδιωτικό τομέα; Τα πτυχία σου αποτελούν απλά διακοσμητικά στοιχεία στο τοίχο του σπιτιού σου; ΙΕΚ «Παρακμή». Γίνε υπουργός, υφυπουργός, μπες σε μεγάλα πόστα! Δοκίμασε τις δυνάμεις σου σε τομείς που αγνοείς. Πειραματίσου με θέματα που αφορούν τους πολίτες. Βάλε το δικό σου λιθαράκι στην εικόνα καταστροφής που χτίζουμε εδώ και τόσους μήνες. Κάνε την εγγραφή σου τώρα και άσε τους άλλους με το βιογραφικό στο χέρι. Νέο υποκατάστημα στο Μέγαρο Μαξίμου.
    Famousenough πίστεψε με, ξέρω απόλυτα πως νιώθεις.

  2. Ο/Η famousenough λέει:

    Arxisintakti εσύ θα έπρεπε να γράφεις στις εφημερίδες και να κάνεις τηλεόραση και δες ποια λαμόγια έχουμε να βλέπουμε και να διαβάζουμε. Όλα τα posts είναι απίστευτα έξυπνα και καλογραμμένα…ευφάνταστα θα τολμούσα να πω…με νιώθεις ε??? Καταλαβαίνεις γιατί τρελαίνομαι…αλλά μετά σκέφτομαι αν είχαν επιλέξει εμάς τι θα λέγαμε, θα το βουλώναμε και θα τα »παίρναμε»…..ξέρεις κάνω και αυτές τις σκέψεις…

  3. Ο/Η arxisintaktis λέει:

    Η ειλικρίνεια σου ως προς το θέμα του: «Αν ήμουν στη θέση του τάδε…θα τα έπαιρνα;», είναι αφοπλιστική. Αυτό σου όμως το ερώτημα, αποτελεί και την ειδοποιό διαφορά που έχεις από όλους εκείνους που τα παίρνουν για να μιλούν, αλλά και να μη μιλούν. Αυτοί από τη μεριά τους, ποτέ δεν σκέφθηκαν την αντίθετη όψη του δικού σου, αλλά ομολογώ και δικού μου ερωτήματος που αναφέρθηκε πιο πάνω. Δεν σκέφθηκαν ποτέ την εκδοχή να «μην τα πάρουν». Δεν σκέφτηκαν ποτέ το ενδεχόμενο να μην συνεχίσουν τη προπαγάνδα. Δεν μπήκαν ποτέ στη θέση του ανθρώπου που απευθύνουν τα ψέματα τους. Η σκέψη, τόσο η δική σου όσο και δική μου, είναι αυτή που μας διαφοροποιεί από όλους αυτούς που «κρίνουμε» μέσα από τις αναρτήσεις μας. Δεν ξέρω τι δουλειά κάνεις, αλλά είμαι σίγουρος πως τα βράδια κοιμάσαι ήσυχος σαν και εμένα. Αν σκέφτεσαι όπως σκέφτεσαι, τότε σίγουρα δεν έχεις ενοχές και τύψεις για κανέναν. Καλή συνέχεια!

    • Ο/Η famousenough λέει:

      Είμαι στον ιδιωτικό τομέα οπότε όχι δεν έχω τύψεις….το θέμα είναι ότι δεν κοιμάμαι μιας και δουλεύω πολλές ώρες. Η εκμετέλλευση δίνει και παίρνει βλέπω στην Ελλάδα. Έχω πολύ λίγο καιρό στην Ελλάδα αλλά βλέπω πως τα πράματα δεν είναι και τόσο ρόδινα ούτε στον ιδιωτικό τομέα. Στο marketing είμαι.

      Είδες πράματα που καθόμαστε και σκεφτόμαστε ορισμένοι από εμάς?

Σχολιάστε

